Rakija ŽUTA OSA šljiva 0.7l
Kretanje cene u prethodnom periodu
Opis proizvoda i karakteristike
Rakija "Žuta osa" je zvanično kategorisana kao „De luxe“ piće, zastupljeno na svim kontinentima i patentom zaštićena. U svetu je dobila obeležje evropskog pića i ušla u mnoge svetske protokole. Uprkos svim događajima u proteklih dvadesetak godina, ona se prodaje sa reputacijom najbolje šljivovice na internacionalnom tržištu. Na svim vodećim izlozbama i sajmovima širom sveta ona je osvojila 13 zlatnih medalja.
Cena Žute ose varira od jednog trgovinskog lanca do drugog i kreće se između 1600 i 1900 dinara. Lux ambalaža, koja se prodaje u posebno dizajniranoj ambalaži, prodaje se po ceni između 1850 i 2200 dinara za flašu od 0,7l. Žuta Osa se konzumira kao aperitiv i kao alkoholno piće koje pospešuje varenje, u specijalnim prilikama što ona zasigurno zasluzuje svojom tradicijom i kvalitetom.
„Žuta osa“ (The Yellow wasp) is officialy labelled as a de Luxe Liquor, available on all continents of the world. The Yellow wasp, protected on all markets by a patent, is regarded as a European Liquor worldwide. It is served at official meetings along with other quality drinks.
Naziv proizvoda: Žuta osa, Kamenica, Kragujevac
Natpis na ambalaži: Garantovano prirodna šljivovica prepečenica
Postotak alkohol: 45% Vol
Zapremina: 750ml
Glavne osobine po kojima se Žuta osa ističe su: jedinstvena aroma i upečatljiv osecaj ukusa, visoka sadržina alkohola, proces destilacije očuvan u nasleđu, egzotičnost i draž jugoistočne Evrope, na prvi pogled upečatljiva flaša.
O kompaniji:
Proizvođač rakije Žuta osa je kompanija Flores osnovana 1985.godina na tradiji porodičnog preduzeća osnovano 1803.godine koje se bavilo preradom voća i proizvodnjom alkoholnih pića: vina, kao i drugih proizvoda do 1952.godine kada je nacionalizovano. Osnivač Floresa je Radiša Pljakić, diplomirani inženjer agronomije. Probirljivom internacionalnom tržištu osim “Žute ose”, kompanija je ponudila “Belu osu”, prirodnu šljivovicu sa 40% alkohola, prirodnu rakiju “Žutu lincuru” travaricu sa 45% alkohola. Pored toga, tržište se snabdeva visokokvalitetnom lozovom rakijom pod nazivom “Srpska loza” sa 45% alkohola i uspešno plasiranim brendijem “Drozd” sa 38% alkohola.